jueves, 8 de abril de 2010

L'educació Lliure davant les HHSS

Sonia Crespo
Meri Valera
Amanda Coll

10 comentarios:

  1. reiem que heu fet una interessant aproximació al sistema educatiu i pedagògic de les escoles lliures. És un tema que ens hagués agradat tractar més en profunditat a la unitat 2, la de l'aprenentatge, perquè sincerament pensem que aquestes escoles estan fent un veritable esforç en oferir un horitzó molt més desitjable per als més petits.


    Trobem, però, que hi havía un oblit força generalitzat en la tasca de relacionar les escoles lliures i les HHSS. És possible que aquesta mancança es vegi compensada per la part escrita, però cal que tingueu en compte que la UD3 és la que determina el tema del qual ha de versar la recerca. Encara que aneu molt lluny (com alguns han fet a través del Kong Fu o la cura dels cavalls), no heu d'oblidar mai el tema en qüestió.

    Potser hagués calgut una miqueta més de coordinació en l'exposició: a voltes us perdíeu (potser pels nervis, no us culpo), d'altres la relació entre les diapositives i l'explicació quedava una mica desfasada. També és bo que no llegiu, que la diapositiva sigui un recolzament, però que intenteu explicar menys coses i de manera més amena, si no la gent desconnecta.
    La part gràfica dels vaixells era francament interessant. És una metàfora molt clara per a il·lustrar la perspectiva pedagògica d'un i altre sistema.

    No sé si heu tingut experiència directa en alguna escola lliure, però heu defensat les idees com si dispossèssiu d'aquesta.

    Gràcies!

    Enric i Mati.

    ResponderEliminar
  2. Decir que aunque habéis optado por explicar a través de un PowerPoint, se nos ha hecho ameno, habéis sabido captar nuestra atención en todo momento.
    Por otro lado, a pesar que una pequeña parte era leída, también agradecemos vuestras explicaciones porque nos han ayudado a entender vuestra intención.
    También nos ha parecido interesante la representación de la escuela libre y la tradicional mediante el mural y los barquitos jejeje
    Enhorabuenaa chicasssssssss!!!!!


    Ester Florensa
    Jesica Marin
    Patri Martinez

    ResponderEliminar
  3. Heu escollit un tema que a mi personalment em sembla molt interessant i suposo que a la resta de la classe també. Principalment us felicito per la feina que heu fet i l’explicació a classe ha estat molt be, però em va meravellar la idea dels vaixells! Va ser la manera més clara i concisa d’interpretar els dos punts de vista de l’educació !!
    Molt be per las tres!

    Enric R.

    ResponderEliminar
  4. Es un tema muy interesante ya que estas escuelas tratan un tipo de educación diferente y creativo que fomenta nuevas HHSS no impuestas, sino que surgen gracias a las interacciones abiertas con los demás.

    El power estamuy bien redactado, claro y escueto. El tema muy bien explicado ya que se entiende la intención y la relación con las HHSS.

    Felicidades!!

    Eva Rodriguez
    Laia Rodriguez
    Leticia Iglesias
    Miriam Arquillo

    ResponderEliminar
  5. Ens ha agradat molt la vostra aportació i que ens hageu fet arribar el tema de les escoles lliures de manera més aprofundida del que haviem treballat en unitats anteriors. Molt encertada la manualitat dels vaixells per acabar d'assimilar com funcionen les escoles lliures en oposició a l'escola tradicional. Felicitats pel vostre treball.
    Farah
    Alis
    Jessy
    Merly

    ResponderEliminar
  6. Nos ha parecido muy interesante y ameno el tema que habeis escogido. Creemos que el método que habeis utilizado para explicar las escuelas libres ha sido acertado y toda la parte teórica ha quedado resumida y reflejada con los barquitos y los monigotes (muy bueno).
    Felicidades chicas!
    Alex
    María
    Joan Marc
    Xavi

    ResponderEliminar
  7. Felicitats noies!Creiem que heu tractat un tema molt interessant, ja que és important recordar que hi ha altres maneres d'impartir l'eduació.
    Ens ha agradat la manera com ho heu exposat i sobretot el recolzament gràfic dels vaixells.

    Raquel Laia i Anna

    ResponderEliminar
  8. Hem de dir que la primera part amb el power, va ser una mica fluixeta (disculpeu a sinceritat), els conceptes teòrics sempre son més densos però no per això menys treballats i menys importants i necessaris. dels Per l'altre part, la dels vaixells petits de l'escola oberta amb la comparativa del gran vaixell de l'escola convencional va ser una metàfora fantàstica i super gràfica que ens va deixar super clar, el funcionament i el tarannà de totes les persones que formen part d'aquest sistema educatiu, ens vareu transmetre realment la gran diferència i es notava que era el plat fort de l'exposició (ho van gaudir molt) potser faltava una petita reflexió sobre com incidien les hhss en una escola i en l'altre però en general va queda clar amb la meravellosa metàfora.
    Gràcies a les tres.
    Lorena, Sagrario i Vanessa

    ResponderEliminar
  9. El trabajo a sido excelente. FRancisco Lopez

    ResponderEliminar
  10. joan, Francisco i Nuria20 de abril de 2010, 1:53

    La vostra exposició va estar clara i sabieu perfectament del que estaveu parlant. Ja se sap que quan es parla de teories és fa una mica pesat, encara que es faci amb un power point, però creiem que era necessari per introduïr-nos al que ens volieu explicar. Cal destacar que vau saber compensar molt bé amb les comparatives dels vaixells, ja que va estar genial per explicar-nos el sistema educatiu.
    Us donem les gràcies a les 3 pel treball presentat.

    ResponderEliminar