Alguns comentaris: ·Cal presentar una mica més l'activitat, que no nos pilla tan de sopetón!! (avisar durada ulls tancats, tema, etc) ·Potser caldria haver-nos ubicat en l'espai, que la gent no estigui més pendent de no xocar que de sentir l'audio. ·pensar i dir a qui va dirigir. ·Molt bona idea, ens ha semblat, vivenciar uns aconteixements quotidians només auditivament. Ens informa no només de com es poden percebre les coses sinó de quant limitada tenim l'oïda! ·Bon colofón: lligar l'activitat al qüestionament de la realitat com a cosa única. La relativització de la veritat com a exercici de tolerància necessari. ·Bona edició!
Felicidades por el trabajo chicas, aunque hacer una dinámica puede parecer algo mñas relajado ya que el trabajo en teoría lo tenemos que hacer nosotros jaja reconozco que os lo habeis currado mucho ideando el material, tanto grabando el video como buscando ese magnifico y entrañable cuento que ya me direis como lo habéis encontrado porque me fascinó. El mensaje encuentro que estuvo muy logrado y no encuentro para nada que estuviera demasiado mascado para nosotros, yo necesité del cuento para acabarlo de asimilar. Para mí fue la primera vez que me enfrenté a encontrarme sin visión y fue algo desconcertante y muy curioso al darme cuenta la poquita información que recibia si no era capaz de ver lo que estaba escuchando. Pero a la vez las multiples interpretaciones que entre todos podíamos extraer de lo que habíamos vivido. También valorar positiamente el mensaje que nos transmitisteis que no hay una realidad única, que no somos más conocedores del mundo porque veamos y oigamos del que no ve, todos percibimos de una manera distinta y esta es una percepción no estigmatizadora e integradora. Lo único deciros que para próximas veces informéis más de la dinámica, del tiempo de audición para que no se desesperen jaja y nada más buen trabajo chicas! PD: aunque en clase os dije que me hubiera gustado que la dinámica fuese mas activa se hubiera desviado de vuestro mensaje.
Bé ja sabeu el que penso del vostre treball, ho vaig comentar a classe i us ho he dit personalment, però aquí estic. Per a mi la forma de presentar-ho és el que més m’ha agradat, primer no entens res del que passa, intentes captar el que sents per poder identificar-ho i classificar-ho i tenir el de control que necessitem per estar segurs davant una situació que no entens. Amb el vídeo ja comences a intuir de que va tot això, però no acabes de entendre-ho, hi ha alguna cosa que s’escapa. No és fins al final amb el conte, que entens realment l’autèntic significat. És una dinàmica de les que no et deixen indiferent, ja que et té pendent del que passarà des del principi fins el final, a mi em va tenir expectant i amb ganes de saber que venia després. El conte és el recurs que pots fer servir per adaptar-lo a qualsevol grup d’edat. Y la conclusió de l’exposició,l’argumentació va posar la guinda al pastís. Em quedo amb aquestes paraules “tots som cecs”, gràcies per obrir-nos els ulls.
Nos parecio muy original, ya que fue una dinámica muy lograda acompañada del cuento y nos resulto diferente. Quizas hubiera faltado esplicar un poco antes lo que se iba a hacer, Pero nos gusto mucho.
Creiem que va ser un model de projecte molt interesant perquè ens ho van fer viure en primera persona. A més a més va estar molt bè perquè van utilitzar diferents recursos per fer-nos arribar el mateix missatge.
creemos que esta muy bien pensado y que vas captando las cosas a medida que avanza la exposición. Primero con el audio intentas explicarte a ti mismo que esta pasando, después con el video vas captando y relacionando lo que pensabas que podia ser, con lo que es. Finalmente el cuento de los sabios que nos da a entender que cada uno tiene su propia percepción. Aunque nosotros en el audio hubieramos puesto algo de miedo, porque así nos sorprenderíamos más. Creemos que consiguieron lo que se habían propuesto y fue una buena dinámica.
Molt impactant el moment en que ens vam tenir que tapar els ulls i només sentir l'audio. Realment en el nostre cap és van formar moltes imatges de sorolls que ens pensavem que era una cosa i al final quan vam veure el video vam veure el que realment eren.
Destacar que la idea de combinar video i dinàmica va fer que l'exposició sigues original.
Em de dir que tot i així al principi anavem un poc desorientats, i suposem que aquesta era la verdadera intenció de la dinàmica
En aquest Blog trobareu les inquietuds, suggerències, recerques i comentaris sorgits arrel d'una experiència compartida a classe: les sessions de l'assignatura d'Habilitats socials i Autonomia Personal deixen les seves empremtes en aquest blog. Aquí trobareu: resums dels debats a classe, textos crítics, fotografies, recerques, etc., dels i de les alumnes i profesors/es de l'assignatura. IES Salvador Seguí (www.salvadorsegui.net)
Alguns comentaris:
ResponderEliminar·Cal presentar una mica més l'activitat, que no nos pilla tan de sopetón!! (avisar durada ulls tancats, tema, etc)
·Potser caldria haver-nos ubicat en l'espai, que la gent no estigui més pendent de no xocar que de sentir l'audio.
·pensar i dir a qui va dirigir.
·Molt bona idea, ens ha semblat, vivenciar uns aconteixements quotidians només auditivament. Ens informa no només de com es poden percebre les coses sinó de quant limitada tenim l'oïda!
·Bon colofón: lligar l'activitat al qüestionament de la realitat com a cosa única. La relativització de la veritat com a exercici de tolerància necessari.
·Bona edició!
Felicitats per la feina!
Felicidades por el trabajo chicas, aunque hacer una dinámica puede parecer algo mñas relajado ya que el trabajo en teoría lo tenemos que hacer nosotros jaja reconozco que os lo habeis currado mucho ideando el material, tanto grabando el video como buscando ese magnifico y entrañable cuento que ya me direis como lo habéis encontrado porque me fascinó.
ResponderEliminarEl mensaje encuentro que estuvo muy logrado y no encuentro para nada que estuviera demasiado mascado para nosotros, yo necesité del cuento para acabarlo de asimilar.
Para mí fue la primera vez que me enfrenté a encontrarme sin visión y fue algo desconcertante y muy curioso al darme cuenta la poquita información que recibia si no era capaz de ver lo que estaba escuchando. Pero a la vez las multiples interpretaciones que entre todos podíamos extraer de lo que habíamos vivido.
También valorar positiamente el mensaje que nos transmitisteis que no hay una realidad única, que no somos más conocedores del mundo porque veamos y oigamos del que no ve, todos percibimos de una manera distinta y esta es una percepción no estigmatizadora e integradora.
Lo único deciros que para próximas veces informéis más de la dinámica, del tiempo de audición para que no se desesperen jaja y nada más buen trabajo chicas!
PD: aunque en clase os dije que me hubiera gustado que la dinámica fuese mas activa se hubiera desviado de vuestro mensaje.
En el comentario anterior me olvidé de poner mi nombre, Farah.
ResponderEliminarBé ja sabeu el que penso del vostre treball, ho vaig comentar a classe i us ho he dit personalment, però aquí estic.
ResponderEliminarPer a mi la forma de presentar-ho és el que més m’ha agradat, primer no entens res del que passa, intentes captar el que sents per poder identificar-ho i classificar-ho i tenir el de control que necessitem per estar segurs davant una situació que no entens. Amb el vídeo ja comences a intuir de que va tot això, però no acabes de entendre-ho, hi ha alguna cosa que s’escapa. No és fins al final amb el conte, que entens realment l’autèntic significat. És una dinàmica de les que no et deixen indiferent, ja que et té pendent del que passarà des del principi fins el final, a mi em va tenir expectant i amb ganes de saber que venia després. El conte és el recurs que pots fer servir per adaptar-lo a qualsevol grup d’edat. Y la conclusió de l’exposició,l’argumentació va posar la guinda al pastís. Em quedo amb aquestes paraules “tots som cecs”, gràcies per obrir-nos els ulls.
Nos parecio muy original, ya que fue una dinámica muy lograda acompañada del cuento y nos resulto diferente. Quizas hubiera faltado esplicar un poco antes lo que se iba a hacer, Pero nos gusto mucho.
ResponderEliminarMiriam, Patri, Jesica.M., Eva i Leti.
Creiem que va ser un model de projecte molt interesant perquè ens ho van fer viure en primera persona. A més a més va estar molt bè perquè van utilitzar diferents recursos per fer-nos arribar el mateix missatge.
ResponderEliminarAmanda,Enric,Anna,Raquel
creemos que esta muy bien pensado y que vas captando las cosas a medida que avanza la exposición. Primero con el audio intentas explicarte a ti mismo que esta pasando, después con el video vas captando y relacionando lo que pensabas que podia ser, con lo que es. Finalmente el cuento de los sabios que nos da a entender que cada uno tiene su propia percepción.
ResponderEliminarAunque nosotros en el audio hubieramos puesto algo de miedo, porque así nos sorprenderíamos más.
Creemos que consiguieron lo que se habían propuesto y fue una buena dinámica.
Núria, Maria i Joan
Molt impactant el moment en que ens vam tenir que tapar els ulls i només sentir l'audio. Realment en el nostre cap és van formar moltes imatges de sorolls que ens pensavem que era una cosa i al final quan vam veure el video vam veure el que realment eren.
ResponderEliminarDestacar que la idea de combinar video i dinàmica va fer que l'exposició sigues original.
Em de dir que tot i així al principi anavem un poc desorientats, i suposem que aquesta era la verdadera intenció de la dinàmica
Xavi i Joan Marc (grup Ràdio Nikòsia)